In the Name of  Allah Pictures, Images and Photos

Monday, April 13, 2009

'Berpisah seketika..'

IN THE NAME OF ALLAH..
Setelah selesai semua presentation, assignment..laptop kesayangan ana terpaksa dihantar ke 'hospital' kerana telah nazak yang amat sangat.. Pada mulanya, ingatkan balik kampung nanti je baru nak hantar ke kedai untuk 'service', tapi memandangkan keadaan yang terlalu kritikal, terpaksa jua menghantarnya pada hari khamis yang lalu..
Rutin harian yang dilalui tanpa laptop kesayangan begitu berbeza sekali dirasakan. Namun, terasa senang kerana tiada hiburan dari internet.. Hati terjaga..masa untuk 'bertemu dengan-NYA' juga dirasakan berharga..tidak kelam kabut.
Ingatkan nak ambil lama2 cikit laptop di kedai, tapi memandangkan ada kerja lagi yang perlu diselesaikan, kena ambil juga hari ini..
RM60.00..tunai. Hilang segala virus yang dihidapi oleh laptop kesayangan.. Sudah tiada lagi sekatan dari serangan virus.. Alhamdulillah..
Penjagaan yang baik amat perlu walau dalam apa jua sekali pun..
Laptop inilah harta paling berharga setakat ni yang ana ada..InsyaALLAH, akan dijaga selagi hayat dikandung badan..perkhidmatannya amat bernilai untuk ana selaku seorang mahasiswa..
Wallahualam...

No comments:

welcome