In the Name of  Allah Pictures, Images and Photos

Monday, April 6, 2009

ALLAH Know's..



IN THE NAME OF ALLAH..


Hujan renyai2 malam ini..ntah mengapa kesihatan diri tidak begitu baik...sejak pagi lagi, perut tidak sihat. Mungkin kafarah dosa bagi ana atas kelalaian yang dilakukan. Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..setinggi2 kesyukuran dipanjatkan sebab ana masih lagi kuat untuk melawan sakit2 kecil seperti ini. Kalau insan lain mungkin juga sudah pergi ke klinik atau mengadu pada orang yang disayangi untuk meluah rasa yang dihadapi..

Tatkala ini, dari ruang jendela..kelihatan ramai rakan2 siswi di bawah blok..menggunakan kemudahan yang ada..online menggunakan wireless...terdengar juga gelak tawa ntah dari siapa..tak kurang juga di blok sebelah, sedang mengulangkaji pelajaran..maklum lah, bahang final exam sudah semakin hampir.. Ana sendiri, first paper (20/4-macroconomics)..semalam baru saja selesai midterm exam macro..

Begitu pantas masa meninggalkan semalam..Tidak mungkin hari semalam akan berulang..yang pasti, hari ini sedang kita lalui..namun, hari esok belum pasti. Mungkin jua malam ini adalah malam terakhir ana menikmati malam berhiaskan bintang yang sangat indah nun jauh di atas langit sana..

Lama benar tidak menukilkan nukilan di blog ini. Menjelang final exam, semakin banyak assignment dan presentation yang perlu diselesaikan.. Perasaan tertekan..memang tidak dapat dipisahkan apabila dalam keadaan sesak2 sebegini. Namun, hanya kesabaran yang dapat mengatasi segala2nya..

THANK YOU ALLAH..kerana memberi sifat kesabaran itu pada diri ini walau dalam apa jua cabaran dan rintangan yang dihadapi..

No comments:

welcome