In the Name of  Allah Pictures, Images and Photos

Tuesday, May 5, 2009

Terima kasih atas segalanya.


IN THE NAME OF ALLAH...
Assalamualaikum wbt..
Khas buat yang melawat blog ini..

ALHAMDULILLAH.. Paper Asas Multimedia (subjek minor) pada jam 2-5 petang tadi menutup tirai final exam semester 2 sesi 2008/2009.. Lega di hati kerana berjaya juga menamatkan exam, namun sama juga seperti last sem kerana tidak dapat menamatkan dengan baik.. Hmmm..biarlah, itu urusan ALLAH dengan segala gerak usaha yang ana lakukan selama ini.
Bagi sahabat-sahabat yang lain, mungkin ada beberapa paper lagi yang perlu diperjuangkan untuk menamatkan final exam kali ini.. Moga kalian dapat menjawab dengan sehabis baik..
Jutaan terima kasih buat semua pensyarah yang telah mencurahkan ilmu yang amat berguna buat anak didikmu..
Juga tidak lupa kepada semua sahabat sahabiah yang telah banyak membantu ana..terutama kepada Norizah, Hasma, Shahirla, Nurunnaja..antuna semua terlalu baik. Membantu ana dalam melayari kekuatan menghadapi jihad akademik.
Hanya ALLAH membalas jasa baik antuna semua.
Buat penyejuk hati ana, penenang di kala duka, yang telah banyak berkorban untuk pendidikan anakandamu..terima kasih yang tidak terhingga..Doa kalian sentiasa tersemat di hati.
Yang paling utama, kepada Pemilik Alam ini..ALLAH Yang Maha Agung. Perjalanan ini adalah di bawah naungan-MU semata.. Tiada lain yang berhak berkuasa.


No comments:

welcome